Stapelstein Inside rainbow pastel warm in hangmat

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij?
Geen paniek!
Stuur ons een bericht en we beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.

Bestellen

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Creditcard 
– Bancontact (voor Belgische klanten)

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen voor verzending in Nederland:
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-.
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-.

Voor verzending naar België bedragen de verzendkosten €8,95. Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL of GLS. De keuze van pakketbezorger hangt af van het formaat van je pakket. Over het algemeen zal de aflevering binnen 2-3 werkdagen plaatsvinden.
Helaas kunnen wij de levertijd niet garanderen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Ja zeker! Je kunt je bestelling ophalen in de Warande, Lelystad. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor de optie en zodra ik je bestelling heb ontvangen, neem ik contact met je op om een afhaal afspraak te maken.

Woon je in Lelystad dan kun je je bestelling ook gratis thuis laten bezorgen. Deze optie verschijnt tijdens het afrekenen zodra je je adresgegevens hebt ingevuld.

Heb je een verkeerde bestelling geplaatst? Mail zo spoedig mogelijk naar info@woewoe.nl. Wij kijken of de bestelling al onderweg is of dat we deze nog kunnen tegen houden en wijzigen.

De kortingscode kun je in de winkelmand invullen onder het kopje ‘waardebon’.
Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste bestellingen dan wel met terugwerkende kracht. 

Klantenservice

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Mocht je een deel van de bestelling retourneren dan krijg je het bedrag van het betreffende product gecrediteerd.
De kosten voor retour van jou naar WoeWoe zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Let op dat de verzendkosten hoger kunnen zijn voor grotere pakketten.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@woewoe.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het product retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Indien het product, die je via deze webwinkel koopt, een product op maat betreft, is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het pakket kun je sturen naar:
WoeWoe
Zilverschoonlaan 26
8245LG Lelystad

Wij dragen veel zorg aan onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woewoe.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Duurzaamheid en WoeWoe gaan hand in hand. Zo hergebruiken wij onze dozen, gebruiken wij waar mogelijk papieren tape in plaats van plastic en zijn wij altijd op zoek naar duurzame. lokale producten. Biobased bouwblokjes, herkleurbare placemats en de knutselpakketten van Pakje Plezier zijn voorbeelden van onze producten die we bewust hebben gekozen door het milieubewuste aspect.

Recente blogs

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Je ontvangt 1 keer per maand het laatste nieuws, de nieuwste producten, acties, leuke blogs en meer!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste producten en aanbiedingen!

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.