Vraagteken

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Geen paniek!
Stuur me een berichtje en ik beantwoord je vraag zo snel mogelijk.

Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Klarna achteraf betalen
– Creditcard 
– Bancontact (voor Belgische klanten)

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen voor verzending in Nederland:
€ 4,95 voor bestellingen onder de € 50,-.
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-.

Voor verzending naar België bedragen de verzendkosten €6,95. Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, DHL of DPD. De keuze van pakketbezorger hangt af van het formaat van je pakket. Over het algemeen zal de aflevering binnen 2-3 werkdagen plaatsvinden.
Helaas kunnen wij de levertijd niet garanderen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Klantenservice

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Mocht je een deel van de bestelling retourneren dan krijg je het bedrag van het betreffende product gecrediteerd.
De kosten voor retour van jou naar WoeWoe zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Let op dat de verzendkosten hoger kunnen zijn voor grotere pakketten.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@woewoe.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het product retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Indien het product, die je via deze webwinkel koopt, een product op maat betreft, is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het pakket kun je sturen naar:
WoeWoe
Zilverschoonlaan 26
8245LG Lelystad

Heb ik garantie?

Wij dragen veel zorg aan onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Hoe kan ik mijn klacht kenbaar maken?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woewoe.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe denkt WoeWoe over Duurzaamheid?

Duurzaamheid en WoeWoe gaan hand in hand. Zo hergebruiken wij onze dozen, gebruiken wij waar mogelijk papieren tape in plaats van plastic en zijn wij altijd op zoek naar duurzame. lokale producten. Biobased bouwblokjes, herkleurbare placemats en speelhuisjes van karton zijn voorbeelden van onze producten die we bewust hebben gekozen door het milieubewuste aspect.

Recente blogs