Garantie en klachten

Garantie
Wij dragen veel zorg aan onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Stuur een e-mail naar info@woewoe.nl of kijk op onze contactpagina hoe je nog meer contact met ons op kan nemen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woewoe.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer informatie over bestellen bij WoeWoe kan je vinden bij onze veelgestelde vragen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste producten en aanbiedingen!

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.